雲佩斯紅牌.jpg

呢張紅牌除咗摧毀呢場比賽,唔知道意義何在。

本篇文章用廣東話所寫,大仙覺得唯有如此,才能清楚表達對本場比賽的遺憾。

如有不便,敬請原諒。

凌晨場波,阿仙奴出唔到線有D可惜,但大致上都合乎預期,等待中嘅奇蹟,終究沒有出現。

巴塞強係人都知,去年以防守見長嘅國米,作客都要輸0:1,如果唔係主場靠火山灰幫忙,搞到巴塞要坐車兜一大圍至去到米蘭,都未必能成就三冠王。

講番呢場波,阿仙奴會輸係預咗,但雲佩斯(范佩西)復出俾人驚喜,加上中場有法比加斯(法布雷加斯)派牌,拿斯利(納斯里)同韋舒亞(威爾謝爾)都係到,後備席又坐咗替補殺手艾沙維(阿沙文),槍手都唔係完全冇機會晉級。

如果你有睇場波都知道,槍手中場都係俾巴塞壓住,打5個都冇用,成場波1次射門都冇,仲慘過打Winning,更慘嘅係施捷尼(斯澤斯尼)上半場19分鐘就傷咗,唔係話替補嘅艾蒙尼亞(阿穆尼亞)唔好,佢已經好出色,但係早早用咗個換人名額,搞到下半場需要換上進攻球員時,就只係得番兩個機會。

上半場守唔到0:0好可惜,不過美斯(梅西)嘅入球確係靚絕,冇野好講,除咗讚佢係天才,諗唔到第二個形容詞。

下半場一早追平睇嚟係好消息,但開心唔夠3分鐘,裁判一張莫名其妙嘅黃牌,然後兩黃一紅罰走雲佩斯,就真係睇到眼火爆,槍手D粉絲如果唔係怒火中燒,肯定都笑唔出。

呢張黃牌一D道理都冇,唔理雲佩斯解釋話全場有九萬幾人點聽到哨聲,裁判明知佢身上有張黃牌,硬係要用第二張黃牌嚟毀咗呢場比賽,大仙經常都有講,作為裁判,當然會有誤判,但無論如何,裁判要有一個立場就係,場上嘅勝負交俾球員,唔係用哨聲嚟決定。

呢張黃牌根本毫無必要,除咗主場優勢,或者其他默契,大仙實在諗唔到裁判一吹雞就衝過嚟俾黃牌係咩居心。

少打一人嘅阿仙奴結局係點相信大家當時都諗到,巴塞繼續強攻,入兩粒只係啱啱好,其實就算雲佩斯仲係場上,巴塞都有可能入多兩粒,但有樣野肯定唔同,就係當雲加(溫格)要換人時,斷估都唔會換走雲佩斯,所以終場前巴塞送禮,執行最後一擊嘅就好可能唔係賓特拿(本特納)而係雲佩斯。

成敗論英雄,輸就係輸,但輸係裁判手上,條氣梗係有D唔順,雲佩斯賽後形容裁判嘅判決係笑話(Joke),仲係用咗好多次Joke嚟形容,可想而知佢有幾嬲。

歐洲足聯賽後仲未收手,仲話要起訴雲加同拿斯利,話佢兩個賽後用咗不適當嘅語言批評裁判,睇嚟呢個笑話歐洲足聯肯定要撐到底。

雲加嘅調度其實亦唔夠好,大仙已經唔止一次講過,唔知點解雲加就係愛用賓特拿,佢明明冇料到,但上場嘅順位總係高過查馬克(沙馬克),賓特拿敗家就係人都知,俾十次八次機會佢可能先入到1球,如果下半場換入嘅係查馬克結局會唔會唔同?唔係馬後砲,但對於賓特拿早就死咗心,如果冇租走卡路士韋拿(貝拉),上呢名墨西哥小將點都好過佢。

睇完精華,各位有話都嚟講幾句吧。

arrow
arrow
    全站熱搜

    wtssoccer 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()